HTML

Napi geci!!!!

Nallah D. 2010.02.16. 21:14

Híreinket hallják!

A Hét eseményei:Nem késtem el reggel!!!! Kéthetes az unokatestvérem. szombaton koncertre megyek. hát ennyi lenne. legább isa a jóhírekből. ami szar abból mindig van dögivel. Az osztályom tetü, szemétláda, undorító, szarkeverő, gecik bandája. Ma már majdnem megvertem az egyik kis repedtsarkú ribancot, de az ofőm leállított. (még szerencse) utálom őket. Majdnem mindenki ellenem van.De hát valakinek áldozatnak is kell lennie... itt most én vagyok, meg még négy lány. Csak azért, mert én dark vagyok, az egyik néger, a másik skizofrén, a harmadik alacsony, a negyedik meg... passz. na nekem most már tényleg elegem van. Viszont legalább a fél osztály bukik és így megszabadulhatok tőlük egy jó időre(pl.: örökre!!!!!!)

hát mára ennyi, mert mennem kell. Majd még úgyis panaszkodok ne aggódjon senki!!!

Címkék: szar koncert hét suli

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nalllahd.blog.hu/api/trackback/id/tr91764511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása