HTML

Nallah Dee

Friss topikok

Linkblog

Hoze ne menj!!!

Nallah D. 2010.02.12. 16:48

Hoze blogja tényleg véget ért?? Merem remélni, hogy csak szar hangulatban volt és ezért írta. Bár személyesen nem ismerem, a blogját napi szinten olvastam olyan fanatikus módon, mintha a Bilbliám lenne. Én nem vagyok közsmert, valószínüleg sohasem leszek, így hát nem tudom mit érez. Én csak az olvasó szemszögből tudom azt mondani: HOZE!!!NE MENJ ,KÉRLEK!!!!!

nem akarom, hogy ez bármiféle fajtab nyalásnak nézzen ki, de a felnőttkor küszöbén állva(és majdnem átesve rajta) azt mondhatom megtaláltam magam a "darkosdi"-ban és sokaban segített előre a HozeBlog. úgyhogy  most meg  köszönöm Hozenak az írásait és a stílusát és mindent amivel életben tartott. Remélem a "nyugottabb" élete jobb boldogabb is lesz. Sok szerencsét Hoze!!!

Címkék: blog hoze fuccs

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nalllahd.blog.hu/api/trackback/id/tr641752573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Hoze- · http://www.hoze.blog.hu/ 2010.03.06. 01:56:55

Rábukkantam erre a bejegyzésre véletlenül.
Jól esett;)
Nem megyek ne aggódj, valóban nem voltam jó passzban mikor ezt írtam, de akkora támogatást kaptam, mégsem hagyhatom abba.

Tehát jelen^^
süti beállítások módosítása